Μαθηματική Μοντελοποίηση – Τέχνη καιΤοπικές Κοινωνίες

Αλέξιος Κρέπιας, Αναστασία Μακράκη, Σπυρίδων Ορφανουδάκης, Γεώργιος Παντελάρος, Άγγελος Σαλτέλλης,
Β΄Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού, Β΄Τάξη
Υπεύθυνοι καθηγητές: Χρήστος Βραχνός, Δήμητρα Χατζηαγγελάκη

 

Μια συχνή ερώτηση που δέχονται οι καθηγητές των Μαθηματικών και η οποία είναι πολύ εύκολο να απαντηθεί, αλλά, δυστυχώς, όχι στα αυστηρά χρονικά πλαίσια του μαθήματος, είναι αν εμείς οι μαθητές θα συναντήσουμε αυτά που διδασκόμαστε στο μάθημα των Μαθηματικών, στον πραγματικό κόσμο. Η απάντηση είναι εύκολη: Παντού. Στη λογική, λοιπόν, αυτής της ερώτησης φτιάχνουμε το εξής σενάριο: Το σχέδιο «Καλλικράτης» ενώνει μεγάλους Δήμους σε έναν, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται χωροταξικής φύσεως προβλήματα. Τα ρεαλιστικά πιθανά αυτά προβλήματα απορρέουν από τα σχολικά βιβλία των Μαθηματικών, από τάξεις πρώτης Γυμνασίου έως και δευτέρας Λυκείου. Με τη βοήθεια σύγχρονου εκπαιδευτικού λογισμικού, θα λύσουμε ένα από αυτά τα προβλήματα και θα δείξουμε πώς τα Μαθηματικά μπορούν τε- λικά να συνεισφέρουν σε μια δίκαιη δομή σύγχρονων αστικών περιβαλλόντων. Επιπρόσθετα, όσον αφορά τον τομέα της όμορφης δομής, θα ασχοληθούμε με τα Μαθηματικά και την τέχνη. Όλοι γνωρίζουμε, άλλωστε, τα έργα του Ολλανδού καλλιτέχνη Έσερ, με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα τους, που κοσμούν χώρους σε σύγχρονα αστικά περιβάλλοντα.

  

 
Πατήστε για δείτε την παρουσίαση της εργασίας   Για να δείτε την εργασία πατήστε εδώ