shma

8o Παναρσακειακό Μαθητικό Συνέδριο

«Πόλεις του 21ου αιώνα:

σε αναζήτηση της ποιότητας»

H EN AΘHNAIΣ ΦIΛEKΠAIΔEYTIKH ETAIPEIA
APΣAKEIA - TOΣITΣEIA ΣXOΛEIA
EΠOΠTEIA ΣXOΛEIΩN

 

 

 

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ-ΟΔΗΓΙΕΣ

 

Ι. Χρόνος παρουσιάσεων και αριθμός συμμετοχών

  1. Κάθε εργασία (εισήγηση ή άλλη δραστηριότητα), που παρουσιάζεται στις συνεδρίες, δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 10 λεπτά.
    1. Ο συνολικός αριθμός εισηγήσεων-δραστηριοτήτων με τις οποίες θα συμμετάσχουν στο Συνέδριο τα Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 70. Ο συνολικός αριθμός εισηγήσεων-δραστηριοτήτων με τις οποίες θα συμμετάσχουν στο Συνέδριο τα Δημόσια και Ιδιωτικά Σχολεία εκτός Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 10.
    2. Κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να υποβάλει (μόνος ή συνεργαζόμενος με άλλους) «Φόρμα Συμμετοχής» για μια (1) εισήγηση – δραστηριότητα, που καταλαμβάνει χρόνο παρουσίασης στις συνεδρίες (είτε σε εισήγηση, είτε σε δρώμενο, είτε σε ρητορικό αγώνισμα, είτε σε ταινία). Κάθε Γυμνάσιο ή Λύκειο της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας μπορεί να υποβάλει από 3 έως 5 εισηγήσεις-δραστηριότητες.
    3. Κάθε μαθητής μπορεί να συμμετάσχει σε μια (1) μόνον εισήγηση – δραστηριότητα, που καταλαμβάνει χρόνο παρουσίασης στις συνεδρίες, διαφορετικά δεν μπορεί να σχηματιστεί το πρόγραμμα και να αποφευχθεί το ενδεχόμενο να συμπίπτουν χρονικά παρουσιάσεις του ίδιου μαθητή σε διαφορετικούς χώρους.
    4. Οι συμμετοχές μαθητών με ανηρτημένη εργασία (poster), εικαστικά, εκθέσεις φωτογραφίας, ψηφιακές εφαρμογές δεν έχουν αριθμητικό περιορισμό.

ΙΙ. Οδηγίες συμπλήρωσης Φόρμας Συμμετοχής

Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να ορίσουν το θέμα της εργασίας ή της δραστηριότητας που θα παρουσιάσουν, να συγκροτήσουν την ομάδα εργασίας τους και να συμπληρώσουν τη «Φόρμα Συμμετοχής» που επισυνάπτεται. Επισημαίνεται ότι για κάθε εργασία θα υποβάλλεται ξεχωριστή Φόρμα Συμμετοχής. Η Φόρμα Συμμετοχής αποστέλλεται ως ξεχωριστό αρχείο MSWord.

Οι συμπληρωμένες «Φόρμες Συμμετοχής» θα αποσταλούν από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς στην ηλεκτρονική διεύθυνση synedrio@arsakeio.gr έως την Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2019.

Το υλικό που θα καταγραφεί σε αυτή τη Φόρμα Συμμετοχής δεν είναι απόλυτα δεσμευτικό. Οι συμμετέχοντες έχουν την ευχέρεια να το διαφοροποιήσουν, να το εμπλουτίσουν και να το βελτιώσουν εφόσον, κατά την πρόοδο των εργασιών, εκτιμηθεί ότι αυτό είναι αναγκαίο.

IΙΙ. Οδηγίες για την εκπόνηση των εργασιών/δραστηριοτήτων

  • Οι εκπαιδευτικοί παρακαλούνται θερμά να τηρήσουν το χρονοδιάγραμμα, που παρατίθεται, ώστε να συμβάλουν στην ομαλή διεξαγωγή του Συνεδρίου.
  • Ο ρόλος των διδασκόντων είναι να καθοδηγούν, να υποστηρίζουν, να διορθώνουν, να συμβουλεύουν, να εμπνέουν και να ενθαρρύνουν τους μαθητές τους σε όλα τα στάδια υλοποίησης του έργου.
    • Τα τελικά κείμενα των εργασιών πρέπει να είναι βιβλιογραφικά τεκμηριωμένα με παραπομπές τόσο σε έντυπες όσο και σε ηλεκτρονικές εκδόσεις. Κατά συνέπεια, είναι απαραίτητο να κατανοήσουν οι μαθητές ότι δεν είναι θεμιτό να αντιγράφουν από το διαδίκτυο αυτούσια κείμενα και μάλιστα χωρίς να αναφέρουν σε παραπομπή την πηγή τους. Γι’ αυτό, τις πληροφορίες που θα συλλέξουν, είτε από έντυπες είτε από ηλεκτρονικές πηγές, κρίνεται σκόπιμο να τις επεξεργαστούν και να τις προσαρμόσουν στα ζητούμενα της δικής τους εργασίας. Οι επιβλέποντες καθηγητές είναι απαραίτητο να ελέγξουν τα κείμενα και τις παραπομπές, ώστε να επιτευχθεί η προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων.
    • Εργασίες που δεν θα πληρούν τις προδιαγραφές, όπως αυτές έχουν ορισθεί από την Επιτροπή, είτε τις τυπικές (αριθμός σελίδων, γραμματοσειρές και παρουσίαση) είτε τις ουσιαστικές (δομή, γλωσσική ανάπτυξη, παραπομπές) θα ζητηθεί να διορθωθούν προκειμένου να συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα του Συνεδρίου.
    • Επισημαίνεται ότι μια σημαντική αρμοδιότητα των υπεύθυνων καθηγητών είναι να καθοδηγήσουν τους μαθητές τους να κατανοήσουν σε βάθος το αντικείμενο που θα ερευνήσουν και να εξασκηθούν στην προφορική παρουσίαση της εργασίας τους στο συνέδριο.


ΙV. Χρονοδιάγραμμα

ΕΙΔΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Δήλωση Συμμετοχής

Φόρμα Συμμετοχής

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2019

Εισήγηση

Περίληψη έως 100 λέξεις

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

Κείμενο που θα εκφωνηθεί στο συνέδριο έως 5 σελίδες

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Power point έως 12 διαφάνειες

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Poster

Περίληψη έως 100 λέξεις

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

Poster σε ψηφιακή μορφή

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Μουσικό δρώμενο

Περίληψη έως 100 λέξεις

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

Power point έως 3 διαφάνειες

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Δραματοποίηση

Περίληψη έως 100 λέξεις

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

Κείμενο δραματοποίησης

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Power point έως 3 διαφάνειες

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Εικαστικά: ζωγραφική σύνθεση, αφίσα, σχέδια, φωτογραφίες

Περίληψη έως 100 λέξεις

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

Τα έργα των μαθητών

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020

Ταινίες μικρού μήκους

Περίληψη έως 100 λέξεις

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

Η ολοκληρωμένη ταινία

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Ρητορικά αγωνίσματα

Περίληψη έως 100 λέξεις

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

Power point έως 3 διαφάνειες

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Ψηφιακή εφαρμογή

Περίληψη έως 100 λέξεις

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

Το ψηφιακό υλικό

Δευτέρα 18 Μαρτίου 2020

Δημιουργική γραφή

Περίληψη έως 100 λέξεις

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

Εάν παρουσιαστεί σε χρόνο συνεδρίας: Powerpoint έως 12 διαφάνειες

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020

Εργαστήρια

Περίληψη έως 100 λέξεις

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2019

 

IV. Οδηγίες για την εκπόνηση των εργασιών/δραστηριοτήτων

  • Οι εκπαιδευτικοί παρακαλούνται θερμά να τηρήσουν το χρονοδιάγραμμα, που παρατίθεται, ώστε να συμβάλουν στην ομαλή διεξαγωγή του Συνεδρίου.
  • Ο ρόλος των διδασκόντων είναι να καθοδηγούν, να υποστηρίζουν, να διορθώνουν, να συμβουλεύουν, να εμπνέουν και να ενθαρρύνουν τους μαθητές τους σε όλα τα στάδια υλοποίησης του έργου.
    • Τα τελικά κείμενα των εργασιών πρέπει να είναι βιβλιογραφικά τεκμηριωμένα με παραπομπές τόσο σε έντυπες όσο και σε ηλεκτρονικές εκδόσεις. Κατά συνέπεια, είναι απαραίτητο να κατανοήσουν οι μαθητές ότι δεν είναι θεμιτό να αντιγράφουν από το διαδίκτυο αυτούσια κείμενα και μάλιστα χωρίς να αναφέρουν σε παραπομπή την πηγή τους. Γι’ αυτό, τις πληροφορίες που θα συλλέξουν, είτε από έντυπες είτε από ηλεκτρονικές πηγές, κρίνεται σκόπιμο να τις επεξεργαστούν και να τις προσαρμόσουν στα ζητούμενα της δικής τους εργασίας. Οι επιβλέποντες καθηγητές είναι απαραίτητο να ελέγξουν τα κείμενα και τις παραπομπές, ώστε να επιτευχθεί η προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων.
    • Εργασίες που δεν θα πληρούν τις προδιαγραφές, όπως αυτές έχουν ορισθεί από την Επιτροπή, είτε τις τυπικές (αριθμός σελίδων, γραμματοσειρές και παρουσίαση) είτε τις ουσιαστικές (δομή, γλωσσική ανάπτυξη, παραπομπές) θα ζητηθεί να διορθωθούν προκειμένου να συμπεριληφθούν στο πρόγραμμα του Συνεδρίου.
    • Επισημαίνεται ότι μια σημαντική αρμοδιότητα των υπεύθυνων καθηγητών είναι να καθοδηγήσουν τους μαθητές τους να κατανοήσουν σε βάθος το αντικείμενο που θα ερευνήσουν και να εξασκηθούν στην προφορική παρουσίαση της εργασίας τους στο συνέδριο.