logo
 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ 

   

ΠΕΜΠΤΗ 18 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019

   
  ΠΡΩΤΗ ΖΩΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ 9.45 - 11.30
  ΘΕΑΤΡΟ ΕΝΟΤΗΤΑ: Νοήμονες άνθρωποι και μηχανές
1
2 Εφαρμογές εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας στη σύγχρονη εποχή
3 Η μαθηματική απόδειξη μέσω υπολογιστή: απλή διαπίστωση ή ολοκληρωμένη διαδικασία;
4 Blockchain και κρυπτονομίσματα
5 Τεχνητή νοημοσύνη: οι κοινωνικές διαστάσεις και οι επιπτώσεις της στα θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα
6

«Η αγωνία των μηχανών» του Ruggero Vasari

   
  ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ Α ΕΝΟΤΗΤΑ: Διάδοση γνώσης και πολιτισμού
7 Ευφυή συστήματα διδασκαλίας. Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της εκπαίδευσης
8 Ηλεκτρονική μάθηση (e-learning) στην Ευρωπαϊκή Ένωση
9 Η «Οδύσσεια» του gaming. Ένα role playing game μπορεί να είναι και serious;
Το παράδειγμα του Assassin's Creed Odyssey
10 Ψηφιακά μουσεία και εικονικές περιηγήσεις
11 Φωτογραφία: ένας πραγματικός ή ένας πλασματικός κόσμος;
 12 Κανόνας 3-9-6-12 – Οθόνες – Ψηφιακή τεχνολογία και νέοι άνθρωποι
   
  ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ Β ΕΝΟΤΗΤΑ: Διαβίωση σε ψηφιακό περιβάλλον
13 5G: μια μελλοντική πρόκληση
14
15
16 Τέταρτη βιομηχανική επανάσταση και πλανήτης Γη. Πρόκληση και ευκαιρία
17
18
Τεχνητή νοημοσύνη και κοινωνικές προεκτάσεις: επιπτώσεις της 4ης βιομηχανικής επανάστασης
 
  ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΟ ΕΝΟΤΗΤΑ: Ανθρώπινες συμπεριφορές σε μια ψηφιακή κοινωνία
19
Έφηβοι και διαδίκτυο: μελέτη περίπτωσης για το Α΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού
20 Εκτός λειτουργίας
21 Ψηφιακή τεχνολογία και θρησκείες
22 e-Θρησκεία: προκλήσεις και προοπτικές για το θρησκευτικό φαινόμενο στην εποχή
της ψηφιακής τεχνολογίας
23

Social media: ευχή ή κατάρα;

24

Likes και trolls: η έκφραση συναισθημάτων στο διαδίκτυο