ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019 ΔΕΥΤΕΡΗ ΖΩΝΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ 12.30 - 14.15 ΘΕΑΤΡΟ ΕΝΟΤΗΤΑ: Ανθρώπινες συμπεριφορές σε μια ψηφιακή κοινωνία 1 Η θρησκεία στην ψηφιακή εποχή 2 Διαδίκτυο και ορθόδοξη εκκλησιαστική ζωή 3 Ψηφιακό χάσμα και ανισότητες στη χρήση των νέων τεχνολογιών 4 «Δικτυώνομαι άρα υπάρχω»: τα μέσα κοινωνικής δικτύωσηςκαι η επίδρασή τους στον σύγχρονο άνθρωπο 5 «Η παραγωγή υπερβολικού αριθμού χρήσιμων πραγμάτωνοδηγεί στη δημιουργία άχρηστων ανθρώπων» (Καρλ Μαρξ) 6 Ο ήχος της σιωπής ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ Α ΕΝΟΤΗΤΑ: Στην υπηρεσία της υγείας 7 Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της υγείας 8 Χημικοί αισθητήρες 9 Ένας καλύτερος κόσμος για όλους με ίση πρόσβαση στη ζωή μέσω της τεχνολογίας 10 Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ιατρικής 11 Βιοπληροφορική: στα μονοπάτια που χαράζει ο όγκος πληροφοριών του γενετικού υλικού 12 Κυκλοφορούντα Καρκινικά Κύτταρα (CTCs): η συμβολή τηςτεχνολογίας στην εξατομικευμένη ιατρική ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ Β ΕΝΟΤΗΤΑ: Επικοινωνία και Ενημέρωση 13 Η προπαγάνδα και η ψευδαίσθηση της δημοτικότητας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης ως εργαλείαγια τη χειραγώγηση της κοινής γνώμης 14 Δυστοπίες. Άνθρωποι και ψηφία 15 Κοινωνικοποίηση στον 21ο αιώνα: e-φίλοι μας και εμείς 16 Εκών άκων 17 Ψηφιακή τεχνολογία και Ορθόδοξη Εκκλησία: ο Θεός διακονείται ή εκτοπίζεται από την εκκλησία; 18 Πλαστές ειδήσεις (fake news). Αναζητώντας την αλήθεια στο διαδίκτυο ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΡΙΟ ΕΝΟΤΗΤΑ: Κοινωνία των αλγορίθμων 19 Η από μηχανής νοημοσύνη αλλάζει το εργασιακό τοπίο 20 Digital citizenship and e-government: challenges and opportunities 21 Πληροφοριακά συστήματα και βάσεις δεδομένων στη σεισμολογία 22 Η σύγχρονη τεχνολογία στην υπηρεσία του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου σχεδιάζουν και δημιουργούν μια ψηφιακή πλατφόρμα παροχής επαγγελματικών πληροφοριών από γονείς 23 Οι πλαστές ειδήσεις του διαδικτύου και η διαλεύκανσή τους: bad news για fake news 24 Από το 1948 στο 1984 και από το 2018 στο 2081: επινοώντας το μέλλον με αφετηρία το προφητικό «1984» του Τζωρτζ Όργουελ και όχημα τη δημιουργική γραφή