Η γλώσσα της διαφήμισης

Μαρία Λιάτσικου, Ευθαλία Παππά, Αρίστη-Βασιλική Σοφή

Αρσάκειο Γυμνάσιο Πατρών, Τάξη Β΄

Υπεύθυνες Καθηγήτριες: Ελένη Νικολακοπούλου, Μαρία Ντζελβέ


Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τη δύναμη της γλώσσας που κρύβεται πίσω από μια πετυχημένη διαφήμιση. Τεχνικές
διαφημιστικής πειθούς, που συνδυάζονται ευρηματικά με τη γλώσσα της διαφήμισης (υπερβολές, λογοπαίγνια, σλόγκαν, χιούμορ), μπορούν
να προωθήσουν προϊόντα στον τελικό αποδέκτη, τον καταναλωτή. Όλες αυτές οι τεχνικές και τα μέσα που χρησιμοποιεί η διαφήμιση προκειμένου να πείσει το καταναλωτικό κοινό παρουσιάζονται λεπτομερώς στην εργασία.

 

 

 
Πατήστε για δείτε την παρουσίαση της εργασίας   Για να δείτε την εργασία πατήστε εδώ