Η «Οδύσσεια» του gaming. Ένα role playing game

μπορεί να είναι και serious;

Το παράδειγμα του Assassin's Creed Odyssey

Μιχαήλ Ανδρουτσόπουλος, Στυλιανή Αυγέρη,Αλεξία Γεωργακοπούλου, Πέτρος Καλούμενος, Μαρία Κολέλη,Εμμανουήλ Κουλούρης, Εμμανουήλ Παπαδάτος,Αγησίλαος Παπαδόπουλος, Άννα Παπαδοπούλου

Α΄ Αρσάκειο-Τοσίτσειο Γενικό Λύκειο Εκάλης, Τάξη Β΄

Υπεύθυνος Καθηγητής: Μιχαήλ Καπετανής

Το ηλεκτρονικό παιχνίδι αποτελεί πλέον μέρος της ζωής του σύγχρονου ανθρώπου. Μεγάλες εταιρείες παραγωγής παιχνιδιών στοχεύουν να προσελκύσουν ένα πολυπληθές καταναλωτικό κοινό όλων των ηλικιών, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας και εκμεταλλευόμενες το ενδιαφέρον των παικτών για την ιστορία και τα πολιτισμικά αγαθά αρχαίων πολιτισμών, μεταξύ των οποίων και του αρχαίου ελληνικού. Η εργασία ψηλαφεί τα θετικά και τα αρνητικά σημεία, με αφορμή ένα τέτοιο δημοφιλές παιχνίδι, αντιπαραβάλλοντας την έννοια του seriousgaming και εξετάζοντας ακροθιγώς το φαινόμενο του εθισμού στα ηλεκτρονικά παιχνίδια.

 

 

 

 
Πατήστε για δείτε την παρουσίαση της εργασίας   Για να δείτε την εργασία πατήστε εδώ